آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

تحریریه شهرآرا در روز سالگردش میزبان برخی مخاطبان و مسئولان بود | حس خوبِ بودن با شما

  • کد خبر: ۶۸۳۱۹
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
تحریریه شهرآرا در روز سالگردش میزبان برخی مخاطبان و مسئولان بود | حس خوبِ بودن با شما
۱۲ سال است که روزانه با شماییم. روز‌هایی که برای شما و به عشق شما تلاش کردیم تا هم بزرگ‌تر شویم و هم پخته تر.

به گزارش شهرآرانیوز - ۱۲ سال است که روزانه با شماییم. روز‌هایی که برای شما و به عشق شما تلاش کردیم تا هم بزرگ‌تر شویم و هم پخته تر. همین شد که شهرآرا با نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های سازنده شما روزبه روز رشد کرد و به نشریه‌ای ماندگار در ویترین مطبوعات کشور تبدیل شد. دیروز به همین مناسبت میزبان مردم و مسئولانی بودیم که برای تبریک شادباش سالگرد انتشار روزنامه شهرآرا و آغاز دوران نوجوانی این نشریه مردمی به دیدار ما آمده بودند، هر چند که شیوع کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بر میزان این دید و بازدید‌ها نیز اثر گذاشته بود.

 

ما دیروز شاهد حضور پاکبان خدوم و مردمی شهر مشهد، آقای حسینی، به همراه دختر نازنینش، ملیکا خانم، بودیم که در هر مناسبتی ما را شرمنده محبت خود می‌کنند و دیروز هم با بهترین شادباش‌ها به میان ما آمدند و برای ادامه مسیر سخت حضور در میان مردم، به ما قوت قلب و انرژی بخشیدند. ما همچنین شاهد پیام‌ها و تماس‌های بی شمار شهروندان و خوانندگانی بودیم که در سال گذشته همراهی شان را از ما دریغ نکردند؛ خوانندگانی که گاه مشکلشان در روزنامه مطرح شد و با پیگیری خبرنگاران ما به سرانجام رسید تا هم همراهان همیشگی ما خوشحال شوند و هم ما احساس کنیم که واقعا از مردم و برای مردم هستیم.


فراز و فرود‌های شهرآرا

در این روز همچنین شاهد حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر در جمع خود بودیم. بتول گندمی که در مناسبت‌های پیشین هم برای «خدا قوت» گفتن به تحریریه شهرآرا آمده بود، دیروز هم ابراز امیدواری کرد که شهرآرا بتواند در رقابت با رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب همچنان بدرخشد. وی این را هم اضافه کرد که «شهرآرا در طول دوره رشد خود فراز و فرود‌های زیادی را تجربه کرده است و گاهی متأثر از سیاست حاکم از نگاه شورا‌ها و مدیریت شهری بوده است، اما اگر به عنوان رسانه بخواهد مسیر خود را ادامه بدهد باید یک برنامه درازمدت داشته باشد.» گندمی در تشریح اظهارات خود این را گفت که برنامه درازمدت برای شهرآرا کمک می‌کند تا سیاست‌هایی که در مدیریت شهری در حال عبورومرور است خیلی بر ادامه کار این رسانه تأثیر نداشته باشد؛ زیرا اگر رسانه بخواهد دستوری، کاری را پیش ببرد نمی‌تواند ارتباط دو سویه با مردم برقرار کند.

 

تحریریه شهرآرا در روز سالگردش میزبان برخی مخاطبان و مسئولان بود | حس خوبِ بودن با شما


به بیان این عضو شورای اسلامی شهر مشهد «در ۴ سال دوره شورای پنجم، شهرآرا شتاب خوبی داشت، اما اینکه در برهه‌ای و در یک دوره کاری یک باره ترمزی کشیده و بیان می‌شود مجوزی وجود ندارد کمی دور از انصاف است. این تعارض‌ها روی عملکرد شهرآرا تأثیر گذاشت، برای شهرآرا توقف ایجاد کرد تا اینکه مجموعه دوباره توانست بلند شود.»
گندمی با ابراز خوشحالی از تحقق ثبات در شهرآرا، اعلام کرد که نقد‌هایی به ادامه مسیر دارم، اما اولویت اول ثبات شهرآراست، ان شاءا... در ادامه مسیر این جمع پر انگیزه در راستای عملکرد مطلوب مدیریت شهری با شهروندان تعامل برقرار کند.


همراهی با معلولان با کمک شهرآرا

در ادامه بازدید‌های دیروز، شهردار منطقه ۳ مشهد نیز با بیان اینکه شهرآرا جایگاه خوبی در میان رسانه‌های شهر مشهد دارد، به این نکته اشاره کرد که بی تردید انتخاب اول بسیاری از شهروندان برای اطلاع از اخبار شهرآراست، زیرا شهروندان، شهرآرا را رسانه خود می‌دانند. به گفته امیدرضا رحمانیان اکنون شهرآرا مخاطبان زیادی دارد. او در ادامه سخنانش به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت که با کمک شهرآرا گله‌های معلولان برای ایجاد مسیر ایمن در برخی معابر به شهرداری منعکس شد و با همکاری شهرداری و با حضور معلولان منطقه، زمانی را هماهنگ کردیم و در آن جلسه، همه مسیری را که معلولان مد نظر داشتند پیاده روی کردیم. خروجی این جلسه کمک کرد تا عیوب موجود در مسیر‌های پر آمد و شد معلولان برطرف شود و رضایت شهروندان معلول نیز کسب شود.

 

تحریریه شهرآرا در روز سالگردش میزبان برخی مخاطبان و مسئولان بود | حس خوبِ بودن با شما

 

وی در میان صحبت‌های خود گریزی هم به عملکرد هفته نامه شهرآرا محله زد و حضور شهرآرا با شهرآرا محله را دوست داشتنی‌تر دانست؛ اینکه شهرآرا محله در حقیقت یک خبرنامه به مقیاس محلات مشهد است که این کار در نوع خود بی نظیر است. رحمانیان در ادامه به بیان مطالبات نیز پرداخت؛ مطالباتی که طی آن از خبرنگاران و روزنامه نگاران شهرآرا خواسته می‌شود روی موضوعاتی که نیاز به فرهنگ سازی دارد بیشتر کار کنند و برای آگاه کردن مردم به قوانین خصوصا در مناطق کم برخوردار بیشتر قلم بزنند.


شهرآرا هیچ وقت پیر نمی‌شود

مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی نیز دیروز به شهرآرا آمد وبا قدردانی از کادر جوان تحریریه شهرآرا گفت که تحریریه شهرآرا هیچ گاه پیر نمی‌شود. جمال رستم زاده که چند سال قبل یکی از خبرنگاران و مسئولان شهرآرا بود، با بیان اینکه کار کردن در رسانه سخت است این را گفت که شهرآرا با ظرفیت نیروی جوان خود این سختی را به یک فرصت تبدیل کرده است.


این مسئول با بیان خاطره‌ای از ایام حضورش در شهرآرا گفت: ماه رمضان چند سال قبل بود که به دلیل شرایط ماه مبارک صفحات زودتر بسته شد و به چاپخانه رفت. بعد از اتمام کار متوجه شدیم رهبر معظم انقلاب قرار است نامه‌ای به جوانان اروپایی منتشر کنند. طی هماهنگی با مدیر مسئول وقت دوباره به روزنامه برگشتیم، چاپ را نگه داشتیم و تا ساعت ۲:۳۰ نیمه شب در روزنامه منتظر ماندیم تا خبر آماده شود و به چاپ برسد. شهرآرا از معدود روزنامه‌های کشور بود که این خبر را پوشش داد.


دیروز همچنین مهدی حاتمی، معاون اقتصادی شهرداری مشهد و حمید صابریان، سرپرست حوزه و مشاور عالی رئیس شورای شهرو رضا علیزاده رئیس روابط عمومی شورای اسلامی شهر، نیز برای دقایقی در جمع ما حاضر شدند تا در شادباش تداوم انتشار شهرآرا با ما شریک باشند.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->